Aftellen, inpakken en wegwezen!!!

19 maart 2018 - Apeldoorn, Nederland

Zoals het in de titel staat zijn we aan het aftellen, nog 5 dagen voordat we gaan vliegen.

Arjan heeft gisteren zijn laatste 24 uurs dienst gewerkt en heeft nu vakantie, Manouska zit met griep thuis, weer een super voorbereiding van ons. Not!

Volgens ons hebben we alles in huis zodat we kunnen beginnen aan onze droomreis, anders hebben ze vast wel winkels in Australie. ;-p

Wandelbroeken, petjes, zonnebrand, backpacks, internationale rijbewijzen, route map en een externe harde schijf, zijn we nog wat vergeten??

De laatste hand gelegd aan de noodplannen voor onze beestenbende, we gaan tenslotte wel 2 maand weg en we willen niet dat er wat met onze geliefde kinders gebeurd. Overal moet aan gedacht worden.

Van de week gaan we nog mooie  bloemetjes naar mama brengen, kan ze vanuit de hemel er naar kijken. Ze reist met ons mee, die mooie ster, die we missen.

Vanmiddag hebben we onze stoelen ge-upgrade, voor Arjan is het best lang als je 13.5u opgevouwen moet zitten. Voor de terugvlucht, waar wij nog niet eens aan willen denken, waren de stoelen met meer beenruimte al uitverkocht.... En die is pas over 2 maanden... Misschien krimpt Arjan nog iets hihi

Dit was het voor nu, ons volgend bericht zal waarschijnlijk een verslag zijn van Singapore!

Laterssss

1. Anita:
    19 maart 2018
    Die griep is ff wat minder maarja heb je die in elk geval gehad! Enne wat betreft je spullen lijkt me je paspoort het allerbelangrijkste! ;) veel plezier ook met de laatste loodjes voor deze fantastische reis! Liefs, Ant
  2. Petra:
    19 maart 2018
    Beterschap manous en daarna nog even heeeeel veel succes en plezier met de voorbereidingen! Ik geniet met jullie mee. Veilige reis en... GENIET😘
  3. Victor Angelier:
    19 maart 2018
    Ja leuk man! Ik ben zo benieuwd naar de verhalen en fotos!
  4. Ger:
    19 maart 2018
    De voorpret is de helft van de pret, zeggen ze. Sure
    Alvady een fijne vakantie
  5. Marianka:
    20 maart 2018
    En nog de reis kussens van trtl gekocht? Ik heb er erg veel profijt gehad tot heden!
  6. Lilian:
    23 maart 2018
    Nou, verloopt de reis goed tot nu toe? Zal al wel een stukje warmer zijn op de locatie waar jullie nu zijn.
  7. Grietje:
    25 maart 2018
    Geniet van Singapore en een goede reis verder . Geniet geniet. 😘
  8. Johan:
    26 maart 2018
    Waar zijn die mooie foto’s van Singapore.
  9. Karin&kids:
    26 maart 2018
    Zo...benieuwd waar jullie nu zitten. .liggen..vliegen. .Hier alles oké Dex is helemaal ingeburgerd vermaakt zich prima😊